Inte så långt borta...

Har varit tok-upptagen den här veckan! Dagarna bara rinner iväg och det känns att julhetsen har dragit igång. Massage-klienterna rullar in och det har varit en hel del inhopp för min del på diverse klasser pga av sjuka instruktörer. Nu har jag dock goda nyheter: ledighet! En hel vecka ska jag vara helt ledig! Otroligt härligt! Planen är dessutom att jag och A sticker till Egypten för att sola och bada. Kan knappt tro att det är sant! Nu ska vi "bara" boka resan. Inte det jobbigaste projektet direkt! Så i år blir det ingen jul i svea rike utan en helt snöfri jul på playan om allt vill sig väl. Måste dock droppa bomben för familjen imorgon, känns sådär. A's familj tog det bra men jag tror att det blir mindre populärt hos familjen Grane. Det hade varit supermysigt att fira jul med familjen men jag känner att jag behöver komma iväg och få vara ordentligt ledig, så det får vara värt det. Nog om det! Igår hade Stockholm City Treathlon sin vanliga onsdags-cykling här hos oss på Sportlife Sjöstan och den rara instruktören hade bakat mini-lussekatter till sina deltagare. Supersöta! Självklart fick jag och Linda E smaka. Mumsigt värre! Det är sådana små gester som gör vardagen så trevlig!



Smarriga små lussekatter!

Kommentera inlägget här: