Gårdagen i bilder

Oj va segt det var att komma upp ur sängen i morse. Hela kvällen i går satt jag och skrev ihop en introduktionstext till Sjöstadsbladet, om vem jag är och vad jag gör som näringsfysiolog. Inte helt lätt men tillslut fick jag ihop det och fullkomligt stupade i säng. Några korta ord om gårdagens föreläsningen är att det var otroligt inspirerande. Jag gillar föreläsningar, bra föreläsningar ska väl tilläggas. Man blir upplyft och får ny energi. Kände nog mest inspiration inför mitt musik-projekt. Stefan Sebö pratade om att man skulle våga vinna, våga satsa, tänka positivt och inte tappa blicken från målet. Kloka ord som jag och många andra tog till sig. Här nedan är några bilder ifrån gårdagen:


Anders i sin sovmask på tåget ner till Göteborg...


På snabbbesök hos Johan. JJ tokvägrade att vara med på bild
 men det fick iaf hans bönor...




Suddiga bilder på JJs 72kvm stora vind som är under renovering.
Den att kommer bli SÅÅÅ läcker!!


Kommentera inlägget här: