En riktig myshelg!

Jag har haft en riktigt härlig myshelg och laddat batterierna ordentligt! Mycket skönt och välbehövt! Tog emot A's syster med tillhörande pojkvän ifrån Australien på fredag kväll och under lördag dag. Det var inte särskilt ansträngande men tydligen tillräckligt för att jag och A skulle somna(!) vid 15.00 på lördagen. Som tur är vaknade vi till liv i sista stund för att hinna dra iväg och fira att Emelie fyllde 25 år med fest-eliten (blev visserligen en rätt lugn lördagkväll men ändå). Söndagen rörde jag och A nästan inte oss ur fläcken på hela dagen och kvällen. Fantastiskt härligt! Precis vad jag behövde! Det blev med andra ord ingen träning varken lördag eller söndag. Fick nästan till en promenad på söndagen men sängen blev för lockande i slutändan. Tog dock en springtur idag så jag känner mig inte helt förslappad.




Kommentera inlägget här: