Göteborg

Gårdagen var supernice! Tvättade, städade men framförallt så satt jag framför datorn och trixade i min lilla "studio", ny musik på gång! Det är alltid lika roligt att tonsätta en melodi man har gått runt med i huvudet. Det är aldrig helt enkelt att få resultatet i hörlurnarna att låta som man tänkt sig men jag är en god bit på vägen. Imorgon drar jag ner en sväng till Göteborg för utbildning med Sportlife så det blir inget Tabata-pass tyvärr. Ni får precis som mina klassdeltagare snällt vänta till nästa vecka. Försöker klura ut något relativt nytt tills dess. Vi får se hur det blir. Det blir i vilket fall en intressant resa ner till Gbg. Sitter brevid min kolega Anders, som brukar kunna vara en expert på att underhålla. Vi får se hur lättroad jag kommer att vara imorgon bitti kl 05.45. Han kommer att få en rejäl utmaning om han ska försöka rycka igång mitt leeende så tidigt på morgonen. Jag är inte känd för att vara morgonpigg direkt. Ska bjuda på några bilder under resans gång så var beredda på "fula" inlägg imorgon, eftersom man inte kan kontrollera formatet när man bloggar via telefonen.

Kommentera inlägget här: