Scendags!



Imorgon är det dags för Hamnfestivalen. För er som inte känner till den så är det en festival i Hammarby Sjöstad med lite olika jippon och event under 2 dagar. Många företag ställer ut och flera band spelar på scenen. Nåt som också sker på scenen är Sportlifes lilla uppvisning.



Jag och några kollegor ska visa upp 3 låtar från 3 olika Les Mills pass, BodyPump, BodyCombat och CXworx. Själv håller jag i CXworx låten tillsammans med Elin. Ska bli riktigt skoj! Så nu ligger jag i hårdträning med mitt CX pass. Det blir fyra uppvisningar på fredagen så förhoppningsvis ger det lite träningsvärk tills på lördagen. Jag har nämligen inte kört BP eller BC på väldigt länge. Så har du vägarna förbi Sjöstaden får du gärna svänga förbi scenen och Sportlife tältet. Kan ju tipsa om att vi delar ut gratis veckokort hos Sportlife Sjöstaden. Kom bara kom!


Den här övningen kommar jag stå på scenen och rocka...

Kommentera inlägget här: