Hamnfestivalen

Tänkte att jag skulle dela med mig lite av hamnfestivalen i bilder. Det blev lyckat med en hel del intresserade potentiella nya Sportlife medlemmar.

Jaime, jag och Anna-Lena..
Elin glassar i solen, helt slut i benen efter alla klasser och uppvisningar..
Jaime, kollega från WorldClass-tiden som nu också hoppat på Sportlife tåget. Me like!


Någon typ av Björn som vi tvingade ner att göra 20 armhävningar. Heja Björnen!

Jag var med och höll uppvisningar på fredagen och lekte loss på vår hemmagjorda TRX-ställning med hopp om att fånga folks intresse. Det fungerade utmärkt. På lördagen missade jag några timmar eftersom jag höll mina sista pass på Sportlife Östermalm (snyft) men väl på plats körde jag loss rejält på vår rodd-maskin som vi hade ställt ut.


Det var riktigt underhållande att se när de 25:åriga grabbarna försökte vinna ett års-kort på Sportlife genom att ro 500meter på kortast tid. De fullkomligt brände ut sig i starten genom att strunta blankt i tekniken och bara låta överkroppen och armarna göra jobbet. Det var inte många som klarade sig i mål. En kille trillade till och med av! Helt ärligt visste jag inte om jag skulle skratta eller gråta. Killen som tog hem kampen fick en tid på 1.29 minuter. Ska bli intressant att testa vad jag får för tid. Kanske ska prova det imorgon.

För övrigt kommer jag att gå på SuperSaturday på lördag. Kan inte stå emot grupptrycket! Det ska faktiskt bli skoj!
Kommentera inlägget här: