Det är mycket nu..

Hej vad det går! Det är full rulle på mitt fantastiska jobb på Sportlife och det känns som kvällarna försvinner minst lika snabbt med olika aktiviteter.

I går repade jag med bandet och det var verkligen superkul! Jag var lite slut i både kroppen och huvudet när jag lämnade Sportlife Sjöstaden men tiden bara fortsatte att flyga fram i rallyfart väl på plats i replokalen. 12 timmar på en dag har nog aldrig sprungit på så snabbt förrut. Yeeaay!

Ett projekt som jag verkligen ska ta tag i till hösten är just musiken. Det är dags att spela in en skiva med mina alldeles egna låtar. Helt på skoj förståss men ändå en milstolpe i mitt liv. Nu ska det bli av! Jag börjar samla på mig ett bra material och det är dags att göra någonting av det. 

Jag tänkte även att jag ska bli bättre på att lägga upp lite mer bilder av vad jag faktiskt håller på med på dagarna. Min iPhone vill inte riktigt som jag vill alla gånger och utan blixt blir det lite suddigt ibland men jag ska bli bättre än vad jag är nu i alla fall. I några blogginlägg framöver kommer jag även att svara på några intressanta frågor jag har fått. Jag har försökt grotta ner mig i studier för att ta fram vettiga svar mellan jobb, träning, musik, och häng med kompisarna. Tiden är inte alltid på min sida men vi strävar åt samma håll och vi hittar nog snart ett sammarbete som fungerar för oss båda. Det är ett mirakel att jag hinner klämma igenom ett avsnitt av Sex and the City nästan varje kväll. I min mening är det som terapi för själen och ett fantastiskt sätt att varva ner på kvällen.

Nu är det dags att ladda för morgondagens hamnfestival i Sjöstaden!

Kommentera inlägget här: