Äntligen!

Det märks att det är vår för det släpps ny musik i takt med att blommorna slår ut, en efter en. Det jag har gått och väntat på, i vad som kännts som tusen år, är en ny singel från Beyoncé. Nu är den äntligen släppt i USA och England! "Run the world (Girls)" har inte börjat spelats på svensk radio än så jag tar mig ann uppgiften och ger er en sverigepremiär:



Jag kommer garanterat att lägga in låten på mitt core pass nästa lördag. Det är möjligt att den även smyger sig in på Indoor Walking nästa söndag. Kan knappt vänta tills Beyoncés nya album släpps och poppar i mina hörlurar. 


En annan favorit just nu är en ny låt som även den sjungs av en gammal Destiny´s Child medlem:



Alex Gaudion featuring Kelly Rowland´s "What a feeling" kommer ni att få höra på mitt nästa spinning pass. Va så säkra!

Kommentera inlägget här: